ملی پوش بسکتبال بانوان بیان کرد: علاقمندم همکاری خودم را با باشگاه نامی نو ادامه بدهم و در شهر خودم فعالیت داشته باشم.

معصومه اسماعیل زاده،بازیکن تیم ملی بسکتبال بانوان در گفتگو با باشگاه نامی نو اظهار کرد: بسکتبال را به پیشنهاد دبیر ورزش مدرسه شروع کردم و  در مسابقات ناحیه ها،استان و کشوری حضور داشتم پس از ان در تست های باشگاه سپاهان شرکت کردم و با ورود به تیم های باشگاه روز های حرفه ای تر من شکل گرفت،اولین تجربه لیگ برتر من در سال ۸۴ با تیم بزرگسال سپاهان بود که  موفق شدیم مقام اول را بدست آوریم.

وی در خصوص دعوت به تیم ملی،گفت:سال ۸۶ بود که به تیم ملی جوانان دعوت شدم و پس از آن به تیم بزرگسال دعوت شدم و با تیم ملی در مسابقات غرب آسیا شرکت کردم.

اسماعیل زاده در مورد برنامه فصل آینده خود،خاطر نشان کرد:با تو جه به شرایط موجود نمیشود برنامه مشخصی داشت  اما علاقمندم همکاری خودم را با باشگاه نامی نو ادامه بدهم و در شهر خودم فعالیت داشته باشم.

این بسکتبالیست افتخارات کسب شده فردی خود را کسب پیاپی سه عنوان ارزشمندترین بازیکن لیگ و منتخب ستارگان لیگ برتر سال ۹۶ و افتخارات تیمی را ۶ قهرمانی، ۵نائب قهرمانی و دو مقام سومی در لیگ برتر و مقام اول مسابقات سه نفره غرب آسیا  در لبنان ، مقام دوم  باشگاه های غرب اسیا ومقام سوم تورنمت بازی های قراقستان با تیم ملی و نائب قهرمانی مسابقات غرب آسیا با تیم گروه بهمن عنوان نمود.

او درمورد تمرینات شخصی در حال حاضر،گفت:با در نظر گرفتن شرایط موجود سعی میکنم با رعایت نکات بهداشتی و پروتکل ها تمرینات انفرادی وعمومی را در حد پیشگیری  ازافت شدید قوای جسمی و روانی دنبال کنم چون بی تمرینی را میشود جبران کرد ولی جبرانی برای سلامتی از دست رفته نیست.

و در اخر افزود: امیدوارم با یاری خدا به سلامتی از این شرایط بگذریم و با روال روتین،زندگی و فعالیت های ورزشی را ادامه دهیم.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =