«مهدیه محمودی‌نیا» به مدت هشت فصل در عرصه فوتسال فعالیت می کرد. وی در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال زنان حضور یافت و همچنین دروازه‌بان تیم فوتبال زیر ۱۹ سال بود. او در این فصل با باشگاه نامی نو اصفهان قرارداد بست و با خارج شدن از عرصه فوتبال، دوباره در لیگ برتر فوتسال حضور یافت.

در متن زیر گفت و گوی مشروح خبرنگار ایرنا را با محمودی نیا را می‌خوانیم:

در ۲ فصل گذشته دستمزدت چقدر بود؟

فصل گذشته که در لیگ فوتبال زنان حضور داشتم اما ۲ فصل پیش باشگاه به من گفت که کم تجربه ای و به همین دلیل با مبلغ کمی با من قرارداد بستند.

پس از ۲ سال و درخشش در تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۹ سال، مبلغ قرارداد افزایش یافت؟

بله. در این فصل که  در لیگ برتر فوتسال زنان حضور یافتم، سخنی از کمبود تجربه نبود. ۲ برابر فصل قبل لیگ فوتبال هم قراردادبستم و این فصل بهتر از فصل گذشته بود.

اگر بخواهی سطح لیگ فوتسال زنان را با فوتبال مقایسه کنی؟

سطح لیگ فوتسال زنان بسیار بالاتر از فوتبال زنان است اما نقطه ضعفی که هر ۲ لیگ دارد، قضاوت های اشتباه داوران است و با وجود پیشرفت لیگ فوتبال و فوتسال این ضعف هنوز دیده می شود.

آیا در سه هفته لیگ برتر هم این ضعف را مشاهده کردی؟

بله در دیدار با سایپا، یکی از بازیکنان کرنر زد و همان کرنر تبدیل به گل می شد و اوت برای تیم ما بود اما اشتباه داوری نتیجه بازی را برگرداند. سطح دواران باید متناسب با وضعیت لیگ بالا برود و بهتر شود تا شاهد پیشرفت لیگ فوتسال زنان باشیم.

از نقاط ضعف دیگر لیگ فوتسال زنان چیست؟

نبود پخش تلویزیونی نیز یکی دیگر از ضعف های لیگ فوتسال زنان است. موضوعی که خیلی به رشد فوتسال زنان کمک و تماشاگران بیشتری را جذب می کند. فصل گذشته ۲ دیدار را در لیگ نشان دادند اما اگر تمامی بازی ها پخش شوند برای جذب حامی مالی مشکلات کمتری داریم و نیز شرایط لیگ فوق العاده خواهد شد.

وضعیت تیم های مدعی قهرمانی را در لیگ برتر فوتسال زنان چگونه ارزیابی می کنی؟

تنها سه هفته از آغاز لیگ گذشته است و با توجه به بالا بودن سطح لیگ فوتسال زنان حتی تیم هایی که از دسته یک به لیگ برتر آمدند باید از آنها هم ترسید. شاید در لیگ فوتبال فقط ۴ تیم حرفی برای گفتن داشته باشند اما در فوتسال اینگونه نیست و مدعیان قهرمانی بسیارند.

وضعیت تیم نامی نو اصفهان و سطح بازیکنان را چگونه ارزیابی می کنی؟

باشگاه اعلام کرده بود که تیم باید بومی سازی شود و ۸۰ درصد بازیکنان تیم بومی هستند و برخی ک غیربومی هستند به دلیل تجربه بالا آنها را نگاه داشتند تا به بالا کشیدن بازیکنان جوان و کم تجربه کمک کنند.

شانس قهرمانی در این فصل را چقدر می بینی؟

نامی نو اصفهان فصل قبل قهرمان شد و اگر در این فصل نیز این جایگاه را از آن خود کند، هنر خود را نشان داده است. گرچه کار تیم نسبت به فصل گذشته سخت تر شده اما قهرمانی امکان پذیر است.

دوست داشتی در فصل جدید لیگ برتر فوتبال زنان هم حضور می یافتی؟

با توجه به اینکه لیگ برتر فوتبال مهر ماه شروع می شود، دوست دارم در آنجا هم بازی کنم. حضور در لیگ فوتبال خیلی لذت بخش است اما دیگر فوتسال را انتخاب کردم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =