بسکتبال نامی نو سپیده جعفری سرمربی نامی نو ایمنا

سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی نو گفت: از سایت ها، جذب بازیکنی که تیم ها داشتند را دیدم و فکرمی کنم تیم بهمن و نفت آبادان یارگیری خوبی کرده اند.

سپیده جعفری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با تمدید قراردادش با باشگاه با نامی نو، اظهار کرد: با این تیم قرار داد دوساله داشتم که در سال جاری هم به توافقات لازم رسیدیم و هدایت نامی نو را برعهده گرفتم.

وی با بیان اینکه برای حضور قدرتمند در لیگ برتر بسکتبال جذب بازیکن خواهیم داشت، تصریح کرد: باتوجه به پتانسیل بازیکن های بومی قصد داریم از آن ها استفاده کنیم. در حال رایزنی هستیم که بازیکن های غیر بومی مد نظرمان را جذب کنیم. افرادی را برای تیم انتخاب کردیم که با شروع تمرینات باید بازی آن ها را ببینیم.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی نو درخصوص قهرمانی در لیگ برتر بسکتبال، خاطر نشان کرد: بسکتبال بازی ثانیه هاست، سال گذشته نامی نو اولین قدم را برای بسکتبال برداشت که با تلاش بازیکنان نتیجه خوبی کسب کردیم و قصد داریم در سال جاری برای قهرمانی تلاش کنیم.

جعفری با اشاره به اینکه موفق شدیم با معصومه اسماعیل زاده قرار داد ببندیم، خاطر نشان کرد: اسماعیل زاده یک بازیکن اصفهانی و تاثیر گذار است که امسال او را در تیم داریم.

وی در رابطه با تیم مدعی این فصل، تاکید کرد: از سایت ها، جذب بازیکنی که تیم ها داشتند را دیدم و فکر می کنم تیم بهمن و نفت آبادان یارگیری خوبی کرده اند. باتوجه به بازی های برون مرزی که وجود دارد، سطح لیگ برتر بسکتبال بانوان بهتر شده که همه تیم ها برای امتیاز گیری تلاش می کنند.

کد خبر ۳۹۲۳۳۷
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =