سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی نو با بیان اینکه امسال لیگ پویا تری را شاهد هستیم، گفت: این پویایی موجب شده تا تیم های بیشتری برای صدرنشینی با یکدیگر رقابت کنند.

میترا چین سری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به بازی تیمش در مقابل دریژنو فرخ شهر از هفته پنجم لیگ برتر، اظهار کرد: بازی خوبی در شهرکرد داشتیم. در نیمه اول تمام چیزهایی که از بازیکنانم خواسته بودم در زمین اجرا کردند. نیمه دوم حریف فشار بیشتری برای رسیدن به گل بر روی تیم ما آورد، در صحنه ای که حالت بازی جوانمردانه “فرپلی” داشت، بچه ها جا ماندند. در واقع دروازه بان دریژنو بعد از دفع توپ اعلام کرد سرش آسیب دیده است. بازیکنان ما نیز به هوای اینکه توپ به اوت زده می شود، ایستادند و داور سوتی نزد و بازیکنان آن ها هم توپ را به سمت دروازه ما آوردند وگل زدند.

وی ادامه داد: این مسئله از نظر روحی تیم ما را به هم ریخت و تمرکز خود را از دست دادیم و بچه ها تا آمدند خود را جمع و جور کنند فرصت ها را از دست دادیم و گلهای بیشتر خوردیم. دریژنو بعد از گلی که زد از نظر روحی بالا رفت وشرایط بازی کردن مقابل آن ها خیلی سخت شد.

چین سری افزود: البته ما دو گل دیگر هم زدیم، اما ده دقیقه بدی داشتیم که خوشبختانه ۳ امتیاز بازی را گرفتیم.

وی در خصوص بازی تیمش در برابر هیئت خراسان رضوی از هفته ششم لیگ برتر، اظهار کرد: همه بازیکنان را در اختیار داریم. در بازی قبل به دلیل اخراج توسلی از دروازه بان دوم تیم استفاده کردیم که عملکرد خوبی داشت و مشخص است که انگیزه های خوبی دارد و می توان درون دروازه به وی اطمینان کرد.

سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی‌نو، خاطرنشان کرد: تمام بازیکنان آماده بازی مقابل هیئت خراسان رضوی هستند. توسلی هم تمرینات خوبی را از نظر فنی و روحی و روانی  سپری می کند و می تواند به خوبی به تیم کمک کند.

وی تصریح کرد: البته بازی مقابل هیئت خراسان رضوی بازی سختی است، چرا که در بازی، هم تفکرات فکر و روانی را داریم و هم بازی بدنی و تاکتیکی. آن ها به لحاظ این که فصل گذشته در نامی نو بودند یکسری انگیزه ها دارند، در مقابل بچه های ما هم برای اثبات بیشتر خود دارای انگیزه های زیادی هستند. شاگردان شریف زاده به دلیل این که در کورس ۴ تیم برتر هستند به دنبال پیروزی هستند و سخت می جنگند.

چین سری گفت: بازی در خانه حریف است و به خاطر باختی که در مقابل مس رفسنجان دادند به دنبال پیروزی در این بازی هستند. شرایط سخت تر از آن چه که پیش بینی می کردیم، است. اما، ما هم باید سخت تلاش کنیم و بازی خوبی ارائه دهیم و در نهایت نتیجه بگیریم.

وی با پویا خواندن این فصل از لیگ، خاطرنشان کرد: از نظر سطح تیم ها، تیم های پویاتری را شاهد هستیم. رقابت بین تیم های بیشتری در بالای جدول در جریان است هر چند هنوز یکسری تیم ها در مقابل تیم های قدر و قوی بازی نکردند و نتایج خوبی تا این جای جدول دارند و همین موضوع موجب بالا رفتن انگیزه های آن ها شده است.

وی در خصوص داوری های این فصل از لیگ و اعتراضاتی که مربیان تیم ها نسبت به داوری ها دارند، تاکید کرد: از نظر داوری فکر می کنم، همان اندازه که لیگ پیشرفت می کند و بازیکنان و تیم ها حرفه ای تر می شوند، قطعا فدراسیون نیز باید روی داوری ها حرفه ای تر سرمایه گذاری کند و این بستر را برای دانش افزایی داوران فراهم کند. نمی خواهیم، بگوییم مغرضانه است، واقعا باید سطح داروی ها هم بر اساس لیگ پیشرفت کند، باید بازیکنان، مربیان و داوران همپای هم و هم سطح هم پیشرفت کنند. داوران ما داوران خوبی هستند که توانسته اند در عرصه های بین المللی خود را نشان دهند، باید شرایطی ایجاد شود که تعداد آن ها بیشتر شود و بتوانند قضاوت های خوبی داشته باشند.

سرمربی تیم فوتسال نامی نو در ارتباط با امکانات سخت افزای تیم های حاضر در لیگ برتر فوتسال بانوان، گفت: یکسری از باشگاه ها و تیم ها امکانات خوبی دارند و تعدادی دیگر دچار کمبودهایی هستند که موجب می شود، بازی ها به سختی انجام شود و یا با محدودیت هایی که در این مسئله وجود دارد هم مسئولان باشگاهها، هیئت های استانی و فدراسیون باید تعاملاتی برای بهتر سازمان دهی کردن این شرایط داشته باشند، تا مسابقات بانوان هم در شرایط و با کیفیت بهتری برگزار شود.

وی افزود: کیفیت فنی بازیکنان نسبت به گذشته خیلی فرق کرده و پیشرفت کرده است و نیاز است که در کنار این مساله تمام موضوعاتی که به آن مربوط می شود هم پیشرفت کند و فقط بحث مربیان و بازیکنان نباشد.

چین سری برگزاری مرحله دوم و نهایی مسابقات لیگ به صورت پلی آف را به نفع تیم های حاضر در لیگ دانست و تصریح کرد: فکر می کنم باعث جذابیت بیشتر لیگ و مسابقات خواهد شد، اینکه از چند هفته قبل از پایان لیگ یک تیم امتیازات خوبی را به دست آورد و خیال همه راحت شود و وضعیت قهرمانی و دوم و سوم هم تا حدودی معلوم شود از جذابیت لیگ کم می کند. پلی آف با شرایطی که است موجب بالا رفتن جذابیت لیگ و انگیزه تیم ها خواهد شد.

انتهای پیام

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × دو =