بازیکن تیم فوتسال نامی نو از حل شدن مشکل دریافت رضایت‌نامه‌اش برای جدایی از این تیم اصفهانی خبر داد.

به گزارش ایسنا،  باشگاه نامی‌نو اصفهان برای جدایی سارا شیربیگی، بازیکن فوتسال تیم خود مبلغ ۵۰ میلیون تومان را به عنوان رضایت نامه در نظر گرفته بود که همین موضوع مشکلاتی را برای این بازیکن به وجود آورد، تا جایی که به خانه نشینی هم فکر کرد.  اما شیربیگی در گفت‌وگو با ایسنا به حل شدن  مشکل رضایت‌نامه‌اش اشاره کرد و گفت: باشگاه موافقت کرد که رضایت‌نامه‌ من را بدهد. روز گذشته  با آقای طاهری جلسه‌ای داشتم و قرار شد با هیات فوتبال استان خراسان رضوی به توافق برسند و تا آخر وقت امروز رضایت‌نامه‌ام را بدهند. بودجه هیات فوتبال خراسان محدود است اما مسئولان هیات گفتند موضوع را حل می‌کنند، من هم از آقای طاهری خواستم پولی نگیرد.

او در این مورد افزود: باشگاه قصد اذیت کردنم را نداشت بلکه به دنبال این بود که با هر شرایطی حفظم کند. حتی شرایط خوبی برای ادامه همکاری در فصل جدید تعیین کردند  اما وقتی مسئولان مطمئن شدند شرایط ماندن در نامی نو را ندارم، رضایت دادند.

شیربیگی  دلیل جدایی خود از نامی نو را مشکلات شخصی دانست و گفت: نامی نو سال گذشته برای اولین بار در لیگ تیمداری کرد، طبیعی بود که با جذب ۱۴ بازیکن غیر بومی از نظر محل اسکان، تغذیه و رفت و آمد شرایط سختی داشته باشد با این حال رفته رفته همه چیز بهتر شد اما من به دلیل شخصی شرایط بازی در این تیم را ندارم.

شیربیگی به پایین بودن مبلغ رضایت‌نامه‌ها در فوتسال بانوان اشاره کرد و گفت: در بخش بانوان وقتی سقف قراردادمان ۵۰ یا ۶۰ میلیون تومان است چنین مبلغی( ۵۰ میلیون تومان) برای رضایت نامه نداریم. سال‌های قبل برخی تیم‌ها در حد ۵ یا ۶ میلیون تومان برای رضایت‌نامه در نظر گرفته بودند اما مبلغ ۵۰ میلیون تومان برای اولین بار مطرح شده است. ‌

این بازیکن فوتسال از لیلا صوفی زاده، نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال تشکر کرد و گفت: در این جریان درصد خیلی بزرگی از مشکلات را خانم صوفی زاده حل کرد. هر روز با او در ارتباط بودم و دیدم که برای حل مشکلم با افراد زیادی صحبت کرد. او هیچ مسئولیتی در قبال من نداشت ولی جدا از کار و پستش کمک کرد.

انتهای پیام

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 11 =