سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی‌نو گفت: هنوز بازیکن خارجی مدنظرمان را پیدا نکرده ایم اما پیگیر هستیم.

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مهمترین بازی لیگ برتر بسکتبال بانوان در گروه A تیم‌های نارسینا و نامی‌نو مقابل هم قرار می‌گیرند.

آزاده زمان‌پور سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی‌نو درباره اینکه تیم شما شروع خوبی در لیگ نداشت اما به نظر می‌رسد شرایط بهتر شده، عنوان کرد: بر خلاف شرایط کرونا، تیم‌های شرکت کننده بسیار قدرتمند ظاهر شده و اسپانسرهای قوی کنار تیم بودند، به طوری که حتی برخی از تیم‌ها بازیکنان خارجی جذب کردند.

وی افزود: ما شاهد مسابقات خوبی در لیگ برتر بسکتبال بودیم به ویژه در گروه A که با توجه به تیم قدرتمند بازی‌ها جذاب تر بود. استارت خوبی نداشتیم چرا که بعد از ۸ – ۹ ماه دوری از تمرین و مسابقه بچه‌ها جمع شدند و به هماهنگی نرسیده بودند. تمرینات را هم دیر شروع کردیم اما رفته رفته شرایط بهتر شد.

سرمربی نامی‌نو با اشاره به بازیکنانی که جذب تیم شده‌اند، خاطرنشان کرد: ما توانستیم چند بازیکن از شهرهای مختلف جذب کنیم، در حال حاضر به انسجام تیمی رسیده‌ایم اما دو هفته اخیر بازیکنان آسیب دیده داشتیم. بازی با نارسینا برای ما بسیار سنگین است اما امیدوارم بسکتبال دوستان شاهد بازی جذاب باشند.

زمان‌پور که با رادیو ورزش صحبت می‌کرد، در پاسخ به این سوال که آیا شما قصد دارید بازیکن خارجی جذب کند یا خیر گفت: صحبت‌هایی با باشگاه داشتیم اما هنوز نتوانسته‌ایم بازیکن مدنظرمان را که در تیم موثر واقع شود پیدا کنیم اما پیگیر این موضوع هستیم.

انتهای پیام/

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =