سپیده جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره برتری تیمش در مرحله پلی‌آف بسکتبال بانوان مقابل نفت آبادان گفت: با توجه به اینکه نفت میزبان بود و به دلیل حضور تماشاگرانش می‌دانستیم بازی سختی مقابل این تیم داریم. بازیکنان نفت زمین خودشان بود و از شرایط میزبانی برخوردار بودند به همین دلیل پیش‌بینی بازی سخت را می‌کردیم.

وی افزود: هر دو تیم بازی پایاپایی داشتند و بازی خوبی را به نمایش گذاشتند اما در پایان نتیجه به سود ما بود. ما حریف را خوب آنالیز کرده بودیم و خوشحالم که این آنالیزها جواب داد.

سرمربی نامی‌نو در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا برای حضور در مرحله پلی‌آف تغییراتی در تیم داشته‌اید یا خیر، عنوان کرد: تغییراتی نداشتیم و با همین بازیکنان تا پایان ادامه می‌دهیم.

جعفری همچنین در پاسخ به این سوال که برای رسیدن به فینال حریفان سختی همچون هیرو، دانشگاه آزاد و گروه بهمن را پیش رو دارید، فکر می‌کنید بتوانید به این عنوان دست پیدا کنید، خاطرنشان کرد: ما در گروه راحت‌تری بودیم و بالا آمدیم اما مرحله پلی‌آف سخت‌تر شد. هدف‌گذاری تیم این بود که یک پای فینال باشد. هر تیمی هم صعود کند تلاش می‌کند تا روی سکو برود. ما کارمان سخت است اما همه تلاش‌مان را برای قهرمانی به کار می‌گیریم.

وی درباره شرایط مالی و پرداختی باشگاه به بازیکنان، گفت: باشگاه پرداختی داشته و هیچ معوقه‌ای نداشته است. برای قهرمانی نیز قول پاداش داده‌اند که من امیدوارم به هدف‌مان برسیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =