سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی نو گفت: تمام تمرکز و حواس ما در هر بازی ارائه یک بازی خوب، کم اشتباه و پیروزی است تا بتوانیم قدم به قدم به هدف خود نزدیک‌تر شویم.
سپیده جعفری پس از پیروزی تیمش در مقابل پاز تهران از هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال بانوان در گفت گو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود. شناخت کافی و کاملی از تیم پاز و نحوه بازی آن‌ها داشتیم و بر اساس آن تمرینات خوبی را داشتیم. در بازی امروز تک‌تک بازیکنان آن چه را از آن‌ها خواسته بودیم در زمین اجرا کردند. بیشتر نگران آسیب دیدن بازیکنان بودیم چراکه هفته آینده بازی سختی در پیش داریم.
وی افزود: هفته آینده در تهران بازی سخت و سنگینی با گروه بهمن داریم. در بازی دور رفت موفق به شکست آن‌ها در خانه شدیم و هفته آینده آن‌ها در زمین خود میزبان ما هستند. شرایط متفاوت است، با آنالیزی که از تیم بهمن داریم و آمادگی خوب بازیکنان سعی می‌کنیم تا قبل از بازی خود را به شرایط آمادگی مطلوب برسانیم. تمام تمرکز و حواس ما در هر بازی بر روی پیروزی است تا بتوانیم قدم به قدم به هدف خود نزدیک‌تر شویم.
سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی نو در خصوص اعتراضی که سرمربی پاز نسبت به داوری داشت، گفت: بر این باور هستم که نباید در کار داوران دخالت کرد و به بازیکنان تیم نیز همیشه این نکته را یادآوری می‌کنم. داورها هم انسان هستند و ممکن است در جریان بازی اشتباهاتی را مرتکب شوند.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 8 =