سرمربی فصل گذشته تیم بسکتبال بانوان نامی نو می‌گوید: تصمیم مسئولان نامی نو به ادامه تیم داری در این رشته است، اما البته تمام این تصمیمات بسته به شرایط اقتصادی است که تمام کشور را در برگرفته است.
سپیده جعفری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، در خصوص وضعیت تیم بسکتبال نامی نو، اظهار کرد: آخرین صحبتی که در روزهای پایانی سال گذشته داشتیم تمایل و علاقه مسئولان باشگاه نامی نو مبنی بر ادامه همکاری و تیمداری در این رشته و به صورت جدی‌تر بود وهنوز در سال جدید تماسی در این ارتباط نداشتیم.
وی در پاسخ به این سئوال که آیا در صورت تیمداری نامی نو تمایل به ادامه همکاری دارد یا خیر؟ گفت: باشگاه نامی نو فصل گذشته حمایت بسیار خوبی از تیم داشت و در صورت پیشنهاد ترجیح می‌دهم در این تیم و در اصفهان به مربیگری خود ادامه دهم. البته با توجه به شرایط اقتصادی بدی که کل کشور را در بر گرفته باید دید این مساله تا چه اندازه این هلدینگ را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد و شرایط برای تیم داری باشگاه به چه صورت خواهد بود.
مسابقات قهرمان کشوری برند هیئت‌ها
وی که نایب رئیس هیئت بسکتبال استان اصفهان نیز است در خصوص فعالیت هیئت در سال جاری خاطرنشان کرد: سال گذشته سال خوب و پر باری برای بسکتبال بانوان بود و توانستیم جایگاه خوبی در مسابقات مختلف داشته باشیم. از ابتدای سال نیز برنامه‌های هیئت در جهت رشد و توسعه بسکتبال بانوان را آغاز کردیم.
وی ادامه داد: با توجه به برگزاری مسابقات قهرمان کشوری در رده‌های مختلف سنی که از اواخر خرداد ماه آغاز می‌شود برنامه‌های آماده سازی تیم‌های استان را آغاز کردیم تا بتوانیم همچون سال گذشته بتوانیم حضور موفقی داشته باشیم، چرا که مسابقات قهرمان کشوری برند فعالیت استان‌ها است و ارزیابی فدراسیون‌ها بر همین اساس است.
جعفری تصریح کرد: تمرکز فعلی ما بر روی برنامه‌های تمرینی تیم‌ها برای قهرمان کشوری است، در کنار آن برای استعدادیابی نیز همانند سال گذشته برنامه‌های خوب و منظمی خواهیم داشت تا بتوانیم در خانه بسکتبال این برنامه‌ها را اجرایی کنیم و بتوانیم استعدادهای برتر این دوره‌ها را تحت پوشش تمرینات بیشتر و ویژه‌تر قرار دهیم.
وی در خصوص ملی پوشان اصفهانی در رده‌های مختلف سنی نیز گفت: در لیست ۱۲ نفره نهایی تیم ملی جوانان سحر گودرزی و رکسانا کریمی و در بزرگسالان نیز مطهره کشوری و آناهید خداوردیان حضور دارند که اگر حضور مژگان خدادادی و ساغر آجیلی که در تیم نامی نو هستند را هم به این جمع اضافه کنیم سهم بیشتر در تیم‌های ملی را به خود اختصاص داده‌ایم.


انتهای پیام

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + پنج =