راحله آرا روز پنجشنبه پس از شکست تیمش برابر ذوب آهن در ورزشگاه ملت اصفهان افزود: این موضوع یک مزیت به شمار می رود و نشان می دهد که حتی تیم های جدید نیز می توانند برای کسب مقام در لیگ مدعی باشند.
وی با بیان اینکه حمایت حامیان مالی لازمه توسعه ورزش و به ویژه والیبال بانوان است، اضافه کرد: خوشبختانه این اعتماد از سوی باشگاه نامی نو به اعضای تیم ما وجود داشت و با وجود اینکه اکثریت تیم را بازیکنان جوان تشکیل دادند، اما کسب مقام سوم مقامی در خور توجه است.
سرمربی تیم والیبال نامی نو اصفهان به نقش شکوفه صفری، شبنم علیخانی و پوران زارع به عنوان باتجربه های تیم اشاره کرد و گفت: حضور این بازیکنان در کنار بازیکنان جدید و سپری کردن تمرینات مناسب، میزان بنیه تیمی ما را افزایش داد و نامی نو روز به روز و بازی به بازی بهتر شد.
آرا تاکید کرد: برای برخورداری از یک تیم ملی قدرتمند باید یک لیگ پویا داشت، زیرا این چنین لیگی بازیکنان بهتری را معرفی می کند و در ادامه آن موفقیت تیم کشورمان تضمین می شود.
وی ابراز امیدواری کرد که تعداد و کیفیت تیم های لیگ برتر در فصول آینده افزایش پیدا کند تا شاهد مسابقاتی جذابتر باشیم و بازیکنان بطور جدی محک بخورند.
این مربی والیبال ضمن تبریک به ذوب آهن بخاطر قهرمانی درلیگ برتر گفت: باشگاه نامی نو مجموعه ای نوپاست که حقیقتا بخوبی حمایت کرده است و امیدواریم این حمایت ها برای لیگ های آینده نیز تداوم داشته باشد.
تیم والیبال بانوان ذوب آهن روز پنجشنبه در هفته پایانی لیگ برتر در شهرآورد اصفهان در سالن مرحوم رهنمایی ورزشگاه ملت تیم نامی نو دیگر تیم اصفهانی را با نتیجه سه بر صفر شکست داد و قهرمان لیگ برتر شد.
در این هفته تیم پیکان نیز موفق به شکست حریف خود مبنا تجارت کاسپین با نتیجه سه بر صفر شد اما در نهایت ذوب آهن به دلیل معدل امتیازات بالاتر از تیم پیکان ایستاد تا در شرایطی که دو تیم در تمامی معیارها برابر بودند، تیم اصفهانی با معدل امتیازی بالاتر قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =