علی طاهری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با تائید مطرح شدن لسانی موضوع واگذاری تیم فوتسال هایپرشهر، اظهار کرد: مالکین هایپرشهر شاهین شهر زحمت کشیده اند و تیم را لیگ دسته دو تا لیگ برتر رسانده اند ولی با توجه به شرایطی که در اکثر باشگاه ها وجود دارد؛ هایپر شهر نیز به مشکلاتی برخورد کرده است.

وی با تاکید بر اینکه جلسه ای تا کنون با مسئولین هایپرشهر نداشته ایم که در مورد واگذاری امتیاز تیم صحبت کنیم، گفت: از طرف هیئت فوتبال صحبتی با من مبنی بر اینکه که در نظر دارند تیم هایپرشهر را واگذار کنند، انجام شد. مطمئناً باشگاه واگذار کننده و باشگاهی که قصد خرید امتیاز تیم را دارد، شرایط خاصی دارند. هنوز جلسه ای در این رابطه برگزار نشده است و این موضوع فقط در حد یک صحبت تلفنی بین ما و هیئت فوتبال بوده است.

طاهری با ابراز امیدواری نسبت به رفع مشکلات باشگاه هایپرشهر، تصریح کرد: با توجه به زحماتی که مجموعه باشگاه هایپرشهر برای تیم فوتسال کشیده اند و این تیم را به سطح اول لیگ برتر ایران رسانده اند، امیدوارم بتوانند حداقل تا پایان فصل تیم داری در بالاترین سطح لیگ برتر فوتسال آقایان را ادامه دهند.

مدیرعامل باشگاه نامی نو، ادامه داد: با توجه به اینکه تیم هایپر شهر در سطح لیگ برتر بازی می‌کند هزینه خاصی را می طلبد. موضوع واگذاری تیم فوتسال هایپرشهر به باشگاه نامی نو باید در سطح هیئت مدیره مطرح شود و موضوعی نیست که من شخصاً بتوانم در مورد آن تصمیم گیری کنم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + سیزده =