ایسنا/اصفهان دروازه‌بان ملی‌پوش نامی نو از شانس یکسان تیم‌ها برای رفتن به مرحله پلی‌آف لیگ برتر فوتسال بانوان می‌گوید.

فرزانه توسلی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت لیگ برتر فوتسال بانوان، اظهار کرد: امسال شاهد لیگی متفاوت از فصل گذشته هستیم و نتایج تیم‌ها در هر هفته متفاوت است و نمی‌توان پیش‌بینی خاص یا دقیقی از نتایج بازی‌ها داشت.

وی افزود: با توجه به حضور بازیکنان ملی‌پوش و باکیفیت در تمام تیم‌ها، کیفیت لیگ امسال بالاتر از قبل شده است، البته انصراف برخی تیم‌ها موجب شد برنامه‌ریزی لیگ کمی با تغییرات روبرو شود و دور برگشت دوباره قرعه‌کشی شد و امیدوارم برای فصل آینده فدراسیون و سازمان لیگ فوتسال برای این مسئله نیز راهکار و تدابیری در نظر بگیرد که تیم‌ها نتوانند در میانه راه انصراف دهند و بقیه تیم‌ها از این موضوع آسیب ببینند.

دروازه‌بان ملی‌پوش تیم نامی نو در خصوص وضعیت تیمش، گفت: نامی نو شروع زیاد خوبی نداشت، چراکه در ابتدای فصل بازی‌های بسیار سخت و سنگینی داشتیم و با توجه به تغییراتی که ازنظر نفرات در تیم به وجود آمده بود هنوز تیم هماهنگی لازم را نداشت، رفته‌رفته توانستیم به شرایط مسلط شویم و بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم و جایگاه نسبتاً خوبی در میانه جدول به دست آوریم.

وی افزود: فکر می‌کنم بتوانیم در ادامه دور برگشت با امتیازاتی که می‌گیریم، بتوانیم به دور بعدی صعود کنیم. وضعیت تیم‌ها در جدول و نتایجی که هر هفته به دست می‌آید، نشان می‌دهد که تمام تیم‌ها شانس حضور در پلی‌آف را دارند و ما نیز برای رسیدن به این مرحله تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =