ایسنا/اصفهان سرپرست تیم اسکواش بانوان نامی نو گفت: یکی از ایراداتی که می‌توان به لیگ امسال گرفت حضور تمام ملی پوشان در یکی از تیم ها است که این مساله تا حدودی انگیزه رقابت در بین تیم‌ها را از بین برده است.

اکرم مشایخی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این دومین تجربه تیم اسکواش نامی نو در لیگ برتر بانوان است. فصل گذشته تیم نامی نو در جدال سختی که تا آخرین لحظه داشت باوجود بازی‌های بسیار خوب و باکیفیتی که انجام داد نایب‌قهرمان شد.

وی افزود: ترکیب تیم نسبت به فصل گذشته کمی تغییرات داشته است. در این فصل سارا احمدی، رضوان سادات نقیبی، زهرا عباسی و دیانا مقری اعضا تیم هستند که در صورت نیاز می‌توانیم بازیکن دیگری را نیز جذب کنیم.

وی ادامه داد: هدف باشگاه از تیمداری در لیگ برتر حمایت از ورزش بانوان است، چراکه باشگاه نامی نو به‌ واسطه دغدغه‌ای که در حمایت از ورزش بانوان داشت، فصل گذشته در پنج رشته تیمداری کرد که همگی آن‌ها عناوین بسیار خوبی کسب کردند و این نگاه و حمایت جای تقدیر دارد.

سرپرست تیم اسکواش بانوان نامی نو، خاطرنشان کرد: هدف فنی تیم نیز با توجه به شرایط و تیم‌هایی که حضور دارند، کسب بهترین نتیجه است. تمام تیم‌ها در این فصل بازیکنان بسیار خوب و باکیفیتی را در ترکیب خود دارند.

وی در خصوص شروع لیگ برتر و تأخیر آن گفت: دور اول مسابقات لیگ برتر طبق اطلاع سازمان لیگ قرار بود ۴ دی‌ماه در تهران برگزار شود و چون با فصل امتحانات تداخل داشت، با توجه به اعتراضی که برخی از تیم‌ها داشتند به بهمن‌ماه موکول شده است. تنها اطلاعاتی که داریم این است که ۶ تیم نامی نو، مهرسان، هیئت اسکواش اراک، ماتریس یزد، نماینده فارس و زنجان در این فصل در لیگ برتر حضور دارند، اما قرعه کشی اینکه در دور اول چه تیم‌هایی با یکدیگر بازی دارند و یا چند بازی در دور اول انجام می‌شود در اختیار نداریم و این مساله به اعتقاد من یکی از نقاط ضعف این فصل لیگ  است.

مشایخی خاطرنشان کرد: لیگ برتر مثل هر سال همزمان با جام حذفی برگزار می‌شود، مسابقات در ۳ دور برگزار می‌شود و قرار است دو دوره آن تا پایان سال در بهمن و اسفندماه و دور آخر در سال آینده برگزار شود.

وی افزود: یکی از ایراداتی که می‌توان به لیگ امسال گرفت حضور تمام ملی پوشان در یکی از تیم ها است که همگی از بازیکنان خوب ملی‌پوش با رنکینگ بالا هستند و این مساله تا حدودی انگیزه رقابت در بین تیم‌ها را از بین برده است.

انتهای پیام

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − چهار =