دختران بسکتبالیست نامی نو در ادامه رقابت های خود در لیگ برتر بسکتبال بانوان به مصاف مهرام تهران،تیمی با بهره مندی از سرمربی و دو بازیکن خارجی میرود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه نامی نو ; هفته های یازدهم و دوازدهم لیگ برتر بسکتبال بانوان روز های پنجشنبه (۱۸ دی) و جمعه در سالن آفتاب تهران با برگزاری شش دیدار برگزار میشود.

در مهم ترین دیدار هفته دوازدهم نامی نو و مهرام از مدعیان سرسخت قهرمانی که در دور رفت نیز دیدار نفسگیری را به نمایش گذاشتند و در اخر مهرام اولین باخت در لیگ را در مقابل نامی نو تجربه کرد در این هفته (جمعه) از ساعت ۱۰:۰۰به مصاف یکدیگر میروند اما اینبار مهرام با کاترینا هاتزیداکی سرمربی جدید این تیم و  دو بازیکن خارجی،الکساندرا بگنیزیک(سنتر)،مریا افنجی(پوینت) به میدان می آید و باید دید آیا نامی نو برای بار دوم موفق به شکست این تیم صدرجدولی میشود یا مهرام با بهره گیری از مهره جدیدش این دیدار را به صود خود به پایان میرساند.

دیدار تیم های نامی نو و سینام مشهد پنجشنبه ۱۸ دی از ساعت ۱۳:۰۰ پیگیری میشود سینام که در رده ششم جدول رده بندی قرار گرفته است در دیدار گذشته خود مقابل نامی نو چندان موفق نبود و با اختلاف مغلوب شد.

هر دو دیدار بصورت زنده از صفحه ایسنتاگرام فدراسیون بسکتبال به ادرس @iribf پخش میشود.

تیم های ستاد گاز تهران-پاز تهران و گروه بهمن تهران-نارسینا تهران پنجشبه و تیم های گروه بهمن تهران-پازتهران و نارسینا تهران-سینام مشهد جمعه در دیگر دیدار های این هفته به مصاف یکدیگر میروند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 6 =