به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سارا اعتماد، بازیکن تیم بسکتبال نامی‌نو، درباره روند تمرینات تیم برای حضور در سوپرلیگ بانوان اظهار کرد: نامی‌نو در مقایسه با سایر تیم‌ها کمی دیر بسته شد و از طرفی وضعیت کرونا به شکلی بود که برگزاری هر نوع تمرین گروهی ممکن بود مشکل‌ساز شود اما در نهایت تصمیم بر این شد برای حضور بهتر در لیگ تمرینات گروهی‌مان را شروع  کنیم و بر همین اساس حدود یک هفته‌ای است که به صورت فشرده تمرین می‌کنیم. البته درست است که اردو را دیر شروع کردیم اما در تلاشیم کیفیت کار را حفظ کنیم تا با آمادگی دلخواه در مسابقات حاضر شویم.

او با اشاره به هدفگذاری باشگاه نامی‌نو برای فصل جدید لیگ توضیح داد: قرعه‌کشی مسابقات انجام شده و تکلیف بازی‌ها هم مشخص است که به نظر من تیم ما در گروه سختی قرار دارد و قطعا همه تیم‌هایی که در این گروه هستند کار آسانی را در لیگ نخواهند داشت، به‌ ویژه که این فصل نحوه برگزاری مسابقات هم فشار زیادی را به باشگاه‌ها و تیم‌ها وارد خواهد کرد. شکل برگزاری لیگ به صورت متمرکز در این روزها تصمیم خوبی بود اما واقعا تیم‌ها در این وضعیت خیلی تحت فشار خواهند بود.

اعتماد درباره حضور آزاده زمان‌پور در نامی‌نو گفت: تیم نامی‌نو اصفهان همیشه جزو مدعیان بوده امسال هم با تغییرات کادر فنی که داشت به نظرم از این هدف دور نشده است. زمان‌پور هم به اعتقاد من مربی کاربلدی است و قطعا در کنار هم می‌توانیم امسال هم نماینده اصفهان را جزو تیم‌های مدعی نگه داریم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =