دروازه بان تیم فوتسال بانوان نامی نو گفت: نیم فصل اول نتایج خوبی کسب نکردیم و همه فکر می کردند نامی نو انگیزه ای برای حضور در پلی آف ندارد، اما نیم فصل دوم کار را با قدرت شروع کردیم و نشان دادیم می توانیم جزء چهارتای صدر جدول باشیم.

فرزانه توسلی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه بازی با هیئت فوتبال اصفهان، اظهار کرد: روز جمعه دربی اصفهان بود که برای هر دو تیم اهمیت داشت، در این بازی دنبال بالا بردن تفاضل گل بودیم که این اتفاق هم افتاد و با ۱۳ گل مسابقه را تمام کردیم.

وی با بیان اینکه داوری خوب بود، خاطرنشان کرد: صحنه ای نبود که داور بخواهد تاثیر منفی بگذارد، در این بازی ها که اختلاف زیاد است چند اشتباه چشمگیر نیست.

کاپیتان تیم فوتسال بانوان نامی نو در خصوص جایگاه نامی نو در جدول، تصریح کرد: با نتایجی که بقیه تیم ها کسب کردند به رده چهارم رسیدیم، ادامه راه برای ما خیلی مهم است چند بازی سنگین داریم که اگر بتوانیم سه امتیاز آن بازی هارا بگیریم حتما به پلی آف صعود خواهیم کرد.

توسلی با اشاره به اینکه در ترکیب تیم هیئت فوتبال اصفهان از بازیکنان بومی و جوان استفاده شده است، گفت: همه باید از یک جایی شروع کنند، امیدواریم موفق شوند.

وی در رابطه با حساسیت بالای جدول، اظهار کرد: الان لیگ به نحوی است که چهار تیم صعود کننده برای پلی آف مشخص نیستند. نیم فصل اول نتایج خوبی کسب نکردیم و همه فکر می کردند نامی نو انگیزه ای برای حضور در پلی آف ندارد، اما نیم فصل دوم کار را با قدرت شروع کردیم و نشان دادیم می توانیم ببن چهار تیم اول جدول باشیم و به قهرمانی فکر می کنیم.

کد خبر ۴۰۲۰۵۲
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 7 =