اکرم مشایخی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با شرایط تیمش برای حضور در دوره دوم مسابقات لیگ برتر اسکواش، اظهار کرد: تیم شرایط خوبی دارد و بازیکنان از آمادگی بالایی برخوردار هستند؛ تیم ترکیبی از چهار بازیکن غیربومی (یک نفر از تهران و سه نفر از گرگان) و دو بازیکن بومی است؛ بازیکنان غیربومی در شهرهای خود تمرین دارند و دو بازیکنان اصفهانی تمرینات خود را در آکادمی شهیدنصر پیگیری می‌کنند.

وی با اشاره به کسب عنوان قهرمانی جام حذفی و نایب قهرمانی لیگ برتر فصل گذشته با نام “ام ال ام تایتان”، خاطرنشان کرد: امسال با نام نامی‌نو وارد لیگ برتر شدیم. امسال پنجمین دوره حضورمان در مسابقات لیگ برتر اسکواش است.

سرپرست تیم اسکواش بانوان نامی‌نو تصریح کرد: در حال حاضر با هفت امتیاز و یک بازی بیشتر، در صدر جدول قرار داریم؛ دانشگاه آزاد تهران یکی از تیم‌های تعقیب‌کننده نامی‌نو است و در حال حاضر با شش امتیاز به لطف تفاضل امتیاز بهتر نسبت به تیم یزد، در رده دوم جدول قرار دارد.

مشایخی اضافه کرد: برای کسب بهترین نتیجه می‌جنگیم و تمام تلاش ما و باشگاه کسب سکوی قهرمانی است ولی نباید از این نکته هم غافل شویم که تیم‌های دیگر نیز خیلی خوب بسته شده‌اند و ملی‌پوشان در یک متمرکز نشده و در تمام تیم‌ها پخش شده‌اند.

وی با تأکید بر حضور تیم‌های قدرتمند در لیگ برتر اسکواش بانوان، گفت: تیم دانشگاه آزاد با در اختیار داشتن چهار ملی‌پوش پا به این رقابت‌ها گذاشته است و تیم بسیار قدرت‌مندی است.

سرپرست تیم اسکواش بانوان نامی‌نو اصفهان با اشاره به برگزاری دور دوم مسابقات لیگ برتر از فردا (پنجشنبه)، گفت: دور دوم مسابقات پنجشنبه و جمعه -۱۶ و ۱۷ اسفندماه- به میزبانی اصفهان در مجموعه شهیدنصر برگزار می‌شود.

مشایخی با ابراز رضایت از برگزاری جام حذفی و مسابقات لیگ برتر به صورت همزمان، خاطرنشان کرد: مطمئناً جنگیدن برای ما در دو جبهه جام حذفی و لیگ برتر سخت است ولی خوشبختانه شرایط برای همه یکسان است و امیدوارم با بازیکنان خوبی که در اختیار داریم بهترین نتایج را به دست آوریم. به نظر من برگزاری همزمان جام حذفی و لیگ برتر اسکواش ایده جالبی است و از نظر اقتصادی برای تیم‌ها به صرفه است و از هزینه تیم برای اعزام‌های مکرر می‌کاهد.

وی افزود: امیدوارم در دور دوم مسابقات بتوانیم نتایج خوبی به دست آوریم. پس از پایان مسابقات دور دوم، تا حدودی قهرمان نیم‌فصل نخست مشخص می‌شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − 1 =