به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی نامی نو ، رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان فصل ۹۷-۹۸ از روز جمعه ۲۵ مرداد آغاز خواهد شد. از تفاوت های لیگ پیش رو با فصل گذشته میتوان به افزایش تیم ها از ۱۱ تیم به ۱۴ تیم اشاره کرد که با حضور باشگاه های همچون سایپا و تقسیم ملی پوشان در تیم ها شاهد لیگی جذاب و پویا تر خواهیم بود.

در اولین هفته از پانزدهمین لیگ برتر فوتسال بانوان نامی نو اصفهان مدافع عنوان قهرمانی مهمان حفاری اهواز می باشد.سایپا تهران تیم تازه وارد این لیگ با جذب بازیکنان مطرح همچون فرشته کریمی،آرزو صدقیانی زاده و… خود را مدعی قهرمانی میداند و در تهران به مصاف مس رفسنجان نائب قهرمان فصل گذشته می رود.

از دیگر دیدار ها،دریژنو فرخشهر که در شهرکرد میزبان دختران کویرمس کرمان می باشد،پارس آرا شیراز که بعد از انصراف از حضور خود به رقابت ها برگشت میزبان تیم ستارگان ورامین است شهرداری رشت عازم ساری میشود و به مصاف شهروند ساری خواهد رفت و همینطور رهیاب تهران هم مهمان پالایش نفت آبادان است.

در آخرین دیدار از اولین هفته لیگ پویندگان فجر شیراز به مصاف هیئت خراسان رضوی خواهند رفت،هئیت خراسان کاملا متفاوت از فصل گذشته به سرمربیگری فاطمه شریف و بازیکنانی همچون نسیمه غلامی کاپیتان تیم ملی فوتسال و سارا شیربیگی خانم گل فوتسال آسیا در این دوره از رقابت ها حاضر خواهد شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + ده =