ایسنا/اصفهان سرمربی تیم بسکتبال بانوان پاز تهران گفت: فدراسیون باید در خصوص تیم های انصرافی و وضعیت بازیکنانی که در آستانه شروع لیگ بدون تیم می مانند راهکاری بیندیشد.

مهسا حسینی پس از باخت تیمش در مقابل نامی نو در هفته اول لیگ برتر بسکتبال اظهار کرد: این اولین بازی تیم پاز در فصل جدید بود. ما با ترکیبی که انتخاب کردیم خیلی فرصت نداشتیم که برنامه‌های تاکتیکی تیممان را آماده و اجرایی کنیم.

وی افزود: تیم نامی نو، تیمی است که بازیکنانش بیشتر در کنار هم بازی کردند. در چرخش توپ از ما خیلی بهتر بودند و اگر ما بتوانیم هماهنگی بیشتری را برای بازی‌های بعدی پیدا کنیم، قطعا بازی‌های بهتری خواهیم داشت.

وی ادامه داد: به طور قطع فیلم بازی و داوری هم وجود دارد. امیدوارم بررسی شود، یک جاهایی است که تیم ها معترض هستند، امیدوارم داوران هم روی نقاط ضعفشان کار کنند.

سرمربی تیم پاز در خصوص نوسانی که در تیمش در طول بازی داشت، گفت: من نوسان را از هماهنگی خوب نامی نو می بینم، با یک دفاع خوب موجب شدند ما کوارتر دوم را از دست بدهیم؛ یعنی ما در کوارتر اول چون ناشناخته بودیم، بردیم. ولی به محض اینکه تیم ما شناخته شد نامی نو از نظر هماهنگی و دفاع تیم از ما برتر بود وتوانست کوارتر دوم را از ما بگیرد. اگر چه در کوارتر سوم و چهارم رفته رفته بهتر شدیم اگر بازی بیشتر ادامه پیدا می کرد می توانستیم نتیجه را شاید برگردانیم، اما زمان به ما این اجازه را نداد. در کوارتر چهارم تقریبا جبران کردیم و رسیدیم.

حسینی در مورد عملکرد بازیکنان جدید تیمش گفت: خدارا شکر از بازیکنانم راضی هستم. تلاش خود را انجام دادند. ولی ما یکی دو بازی بگذرد، تیم بهتر و هماهنگ تری خواهیم شد.

سرمربی پاز در مورد انصراف تیم ها در آستانه شروع لیگ برتر با گلایه مندی و ابراز تاسف گفت: من متاسفم که تیم‌های بانوان در ابتدا ۱۰ یا ۱۵ تیم اعلام آمادگی می کنند و بعد به حداقل می رسند. جابه جایی‌هایی که در استان ها رخ می دهد، اتفاقی که برای تیم صدرایی رخ می دهد که ما سالها آن‌ها را می دیدیم و الان نیستند و خیلی داستانهای دیگر. این موضوع فقط تیم‌هایی که انصراف دادند را متضرر نکرده است من هم به عنوان یک مربی تیم دیگر در زمانی که باید تیمم را می بستم و اعزام می کردم با یک سیلی از بازیکنان خوبی مواجه شدم که از تیم‌های انصراف داده بودند.

حسینی تاکید کرد: حالا من باید یا از بازیکنان قبلی خودم حمایت می کردم یا باید این بازیکنان خوب ما از لیگ خارج می ماندند و کاری که ما کردیم این بود که از هر کدام از تیم‌های انصرافی یک بازیکن گرفتیم تا آن‌ها هم فرصت بازی داشته باشند. ما از این مساله نفع نبردیم، واقعا متاسفم که این بازیکنان بیرون ماندند، شاید حدود ۸۰ بازیکن لیگی را از دست دادیم و فدراسیون باید در این مورد فکر کند به ویژه در استانها به تیم‌ها کمک کنند که بتوانند تا لحظه آخر و اعزام بمانند تا ما بتوانیم لیگ پرباری داشته باشیم.

انتهای پیام

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =