تیم بسکتبال نامی نو اصفهان در روز درخشش کاپیتان معصومه اسماعیل زاده برابر پاز تهران به برتری رسید و برد دیگری در لیگ برتر بسکتبال بانوان کسب کرد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ در دیداری معوقه از دور گروهی مسابقات لیگ برتر بسکتبال بانوان در گروه دوم، امروز در تهران تیم نامی نو اصفهان به دیدار پاز تهران رفت و حریف خود را ۷۲ بر ۴۳ شکست داد.

مسابقه جدال دو تیم در کوارتر اول با تساوی ۱۰ بر ۱۰ به پایان رسید اما در کوارتر دوم نامی نو با قدرت ظاهر شد و توانست ۲۲ بر ۶ حریف خود را شکست دهد و در مجموع ۳۲ بر ۱۶ پیروز نیمه اول شود.

در کوارتر سوم برتری ۱۵ بر ۱۲ به سود نامی نو رقم خورد و سرانجام تیم اصفهانی در کوارتر پایانی ۲۵ بر ۱۵ تیم پاز تهران را شکست داد و فاتح این مسابقه شد.

ستاره این مسابقه معصومه اسماعیل زاده کاپیتان نامی نو اصفهان بود که موفق به دبل دبل شد، ۲۶ امتیاز کسب کرد، ۱۶ ریباند داشت و با ۷ توپ ربایی روز درخشان خود را کامل کرد.

همچنین جوی هادلی بازیکن جدید خارجی نامی نو در این بازی نخستین حضورش را در ترکیب این تیم ثبت کرد و ۱۶ امتیاز نیز به دست آورد و ۵ بلاک شات نیز ثبت کرد.

مژگان خدادادی شوتینگ گارد تیم نامی نو نیز در این بازی ۱۰ امتیاز به دست آورد. سوگند قائد علم، ۹ امتیاز و فائزه اسلامی با ۴ امتیاز و ۸ ریباند موفق‌ترین بازیکنان پاز در بازی امروز بودند گرچه فائزه اسلامی در این مسابقه تنها ۱۲ دقیقه فرصت حضور در میدان را به دست آورد.

بدین ترتیب نامی نو اصفهان صاحب هفتمین برد در مرحله گروهی شد و با کسب ۱۹ امتیاز به عنوان تیم چهارم جدول گروه یک در دور پلی آف شرکت خواهد کرد. پاز نیز در گروه هفت تیمی مرحله اول انجام شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − هشت =