بازیکن تیم اسکواش بانوان نامی نو که به‌عنوان پدیده این فصل از رقابت‌ها انتخاب شد، می‌گوید اگر کمی خوش‌شانس بودیم و با تمرکز بیشتری بازی می‌کردیم قهرمان جام حذفی می‌شدیم.

نرگس سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا منطقه اصفهان، اظهار کرد: ۳ سال سابقه حضور در لیگ برتر را دارم. امسال با نام نامی نو به میدان رفتم و از این‌جهت خیلی خوشحالم که توانستم تجربه حضور در یک تیم حرفه‌ای را به دست آورم. شرایط در تیم نامی نو بسیار خوب بود، باشگاه و کادر فنی تیم کاملاً حرفه‌ای داشتند.

وی افزود: تعداد تیم‌های حاضر در لیگ امسال کم بود، اما سطح کیفی مسابقات بسیار بالا بود. بدشانسی که داشتیم، موجب شد تا دستمان از رسیدن به جام قهرمانی کوتاه بماند.

وی ادامه داد: لیگ برتر هرسال بهتر از سال گذشته می‌شود، چراکه تجربه بازیکنان بالاتر می‌رود و این مساله به نفع بازیکنان ملی‌پوش است. یکی از نکات دیگر لیگ سهمیه‌بندی تیم‌ها برای بازیکنان برتر رنکینگ کشوری بود که موجب شده بود سطح تمام تیم‌ها یکی شود و بازی‌ها بسیار به هم نزدیک بود.

پدیده لیگ اسکواش بانوان در فصل ۹۷ با اشاره به بازی نزدیک تیمش مقابل دانشگاه آزاد گفت: دو تیم نامی نو و دانشگاه آزاد از مدعیان اصلی لیگ بودند، سال گذشته بازیکنان نامی نو که با نام دیگری در لیگ حضور داشتند با شکست همین ترکیب تیمی دانشگاه به قهرمانی رسیده بودند و به‌نوعی دانشگاه به دنبال انتقام گرفتن بود. تیم ما توان و شایستگی قهرمانی در جام حذفی را داشت، شاید اگر تلاش بیشتری می‌کردیم در جام حذفی می‌توانستیم به قهرمانی برسیم.

سلطانی حضور اسپانسرها و برندهای مطرح ورزشی در لیگ به‌ویژه ورزش بانوان را موجب انگیزه گرفتن بازیکنان دانست و افزود: اگر تیمی اسپانسر خوب داشته باشد در روحیه بازیکنان تأثیر مثبت می‌گذارد. حمایت عوامل باشگاه ازجمله مدیریت باشگاه و سرپرست تیم و دیگر کادر فنی تیم موجب شده بود تا بازیکنان تیم با آرامش تنها به بازی خود فکر کنند و تجارب خوبی به دست آورند. امیدوارم حضور نامی نو تداوم داشته باشد چراکه به چنین حامیانی نیاز داریم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − سه =