آزاده زمانپور در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با حضور در باشگاه نامی نو، اظهار کرد: این باشگاه به من پیشنهاد همکاری داد، روی آن فکر کردم و به خاطر اینکه می‌خواستم در اصفهان باشم قبول کردم. نامی نو در دو سال گذشته از بسکتبال بانوان حمایت کرده و امسال هم تصمیم به حمایت گرفت که با ارزش است. دو سال گذشته با زحمت کادر فنی قبلی و بازیکنان مقام‌های خوبی کسب کردند که قطعاً باشگاه پشتیبان تیم بوده است. امسال کار را خوب شروع کردیم و باشگاه در جذب بازیکن تامین سالن همکاری‌ کرد.

وی ادامه داد: پنج بازیکن غیربومی به تیم اضافه شده است. وقتی تیم در سوپر لیگ حضور دارد نمی‌شود به بازیکن‌سازی فکر کرد. اگر باشگاه‌ها در کنار تیم‌های سوپر لیگ خود آکادمی بسکتبال داشته باشند و استعدادیابی کنند می‌توانند اثر بیشتر و متفاوتی در این رشته داشته باشند، هرچند باید بگویم بازیکن جوان و آینده‌دار بومی در تیم داریم.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی نو با بیان اینکه به خاطر شیوع کرونا تمرینات را دیر شروع کردیم، تصریح کرد: بازیکنانم خوب تمرین می‌کنند و همه سالم هستند. بازی‌ها نزدیک است که آمادگی و هماهنگی لازم را در بازی‌های اول نخواهیم داشت زیرا چند بازیکن جدید به تیم اضافه شده که در ادامه رقابت‌ها خوب خواهیم شد.

زمانپور اضافه کرد: مسابقات لیگ برتر بسکتبال از یک آبان شروع خواهد شد. طبق دستورالعمل فدراسیون پیش می‌رویم، هر شخصی باید رعایت کند و اینکه بازیکنی بیمار می‌شود یا خیر را نمی‌توان پیش بینی کرد ولی مراقبت‌ می‌کنیم که کسی بیمار نشود یا تعداد آنها کم باشد. طبق دستور العمل فدراسیون اگر سی درصد از بازیکنان یک تیم کرونا بگیرند بازی لغو خواهد شد.

وی در خصوص هدف تیم بسکتبال نامی نو در لیگ برتر، خاطر نشان کرد: همه تیم‌ها برای بازی خوب و گرفتن نتیجه می آیند، هدف ما هم همین است و خواهد بود که بازی خوب ارائه دهیم و برای قهرمانی تلاش کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی نو با اشاره به اینکه در همه جای دنیا استعداد وجود دارد باید دید چگونه از آنها بهره برداری می‌شود، گفت: وقتی نگاه مسئولان ورزش ما معطوف به ارتقای ورزش بانوان نیست و کمتر رسیدگی می‌شود، نمی‌توان انتظار اتفاق بزرگی را داشت، پیشرفت بانوان غیرممکن نیست و نیاز به برنامه‌ریزی خوب، دقیق و منظم دارد.

زمانپور افزود: امیدوارم لیگ امسال با سلامتی همه افرادی که حضور دارند به پایان برسد، لیگ سالمی از همه نظر داشته باشیم و رقابت‌های قشنگی ببینیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − چهار =