سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی‌نو می‌گوید: در هدف‌گذاری این فصل برای تیمش رسیدن به فینال و قهرمانی را در نظر گرفته است.

سپیده جعفری در گفت و گو با ایسنا، در خصوص قرعه‌کشی این فصل از رقابت‌های لیگ‌برتر بسکتبال بانوان، اظهار کرد: قرعه‌کشی این فصل از مسابقات با حضور ۱۳ تیم برگزار شد. این تیم ها در دو گروه رقابت خواهند داشت، که تیم ما در گروه ۷ تیمی با تیم‌های شرکت ملی‌گاز، شهرداری گرگان،‌ شکلی، پاز تهران، سپهرداد و خانه بسکتبال هرمزگان همگروه است.

وی افزود: در گروه دوم نیز تیم‌های پالایش نفت آبادان، هیرو تهران، بارمان مشهد، گروه بهمن تهران، صدرا شیراز و نارسینا تهران قرار دارند.

سرمربی تیم بسکتبال نامی‌نو در خصوص بازیکنان این فصل تیمش گفت: بازیکنان فصل گذشته تیم از جمله معصومه اسماعیل زاده، آناهیس خداوردیان و مژگان خدادادی، در کنار سایر بازیکنان در این فصل نیز در تیم حضور خواهند داشت. در صورتی که نیاز به بازیکن جدید داشتیم شاید یک نیروی دیگر هم بگیریم. تمرینات را نیز طی روزهای آینده با نیروهای بومی، آغاز می کنیم.

وی ادامه داد: لیگ امسال همانند سال گذشته است، از ۱۶ آبان ماه آغاز و  هفته‌ای یک بازی برای هر تیم برگزار می‌شود، بعد از آن مرحله پلی آف و نیمه نهایی و نهایی که به صورت ۳ از ۵ برگزار می شود.

جعفری خاطر نشان کرد: امسال از بازیکنان جوانان هم گرفتیم تا در کنار تیم تمرینات داشته باشند، پتانسیل اصفهان در بسکتبال بسیار خوب است. در گروه خود دو تیم جدید داریم، گروه بدی نیست، اما به طور قطع تیم‌ها به خصوص تیم‌هایی که جدید هستند از نیروهای جوان و با انگیزه استفاده می کنند و همیشه بازی با تیم‌هایی که شناخت نداری، سخت‌تر است، زیرا از سبک بازی و بازیکنان آن‌ها شناختی نداری. اما تلاشمان را می‌کنیم تا بتوانیم به اهدافی که داریم، برسیم.

وی در ارتباط با تغییر سالن تمرین تصریح کرد: فصل گذشته در خانه بسکتبال تمرین و بازی داشتیم، امسال باشگاه به دنبال ایجاد شرایط بهتری برای تمرینات تیم است و دیر شروع شدن تمرینات هم کمی مربوط به این مساله است، سالن جدید مشخص شده اما قطعی نیست.

وی همچنین در خصوص تغییر سرپرست تیم بسکتبال نامی‌نو که در حال حاضر سرپرستی تیم فوتسال نامی‌نو را برعهده دارد، گفت: فکر می کنم، باشگاه گزینه دیگری رامدنظر دارند، امسال در کادر فنی آیلین ملکیان به عنوان مدیر فنی به ما اضافه خواهند شد.

جعفری گفت: سال گذشته تمام تلاشمان را کردیم، یک تیم جوان داشتیم و یکسری بازیکنانی که تجربه لیگ برتر را نداشتند؛ اما این تجربه به دست آمد و طعم برد و نایب قهرمانی را چشیدند. امسال هم به دنبال رسیدن به پای فینال و قهرمانی هستیم. تمام تلاش خود را می‌کنیم؛ اما به هر جهت بازی بسکتبال است و افت و خیزهای خود را دارد و نمی توان پیش بینی قطعی کرد.

انتهای پیام

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 7 =