دیدار نفس گیر دو تیم گروه بهمن و نامی نو در هفته سوم با نتیجه ۵۳ بر ۴۵ به سود گروه بهمن خاتمه یافت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه نامی نو ; دیدار تیم های گروه بهمن و نامی نو پنجشنبه ۲۹ آبان،ساعت ۱۶ در سالن دانشگاه ازاد تهران شمال برگزار شد.

نامی نو و گروه بهمن دو مدعی قهرمانی لیگ امروز برای به نمایش گذاشتن قدرت خود به مصاف یکدیگر رفتند.کوارتر اول،کوارتر نامی نویی ها بود توپ را به زیر حلقه بهمن میبردند و با پرتاب های موفق اولین ده دقیقه دیدار را با اختلاف ۲۰ بر ۵ با پایان رساندند.

با به زمین برگشتن تیم ها،این بهمن بود که تسلط بازی را به دست گرفت و ورق را برگرداند،آن ها در این کوارتر با دفاع از حلقه و حملات خود توانستند۱۸ بر ۲ پیروز کوارتر شوند.

دیدار نفس گیر بین این دوتیم از کوارتر سوم اوج گرفت.تیم ها پا به پای یکدیگر جلو میرفتند و حملات خود را به ثمر میرساندند که نامی نو پیشی گرفت و کوارتر را ۱۴بر۱۲ به سود خود تمام کرد.

با آغاز کوارتر چهارم،بازی به اوج رسید.نامی نو و بهمن با اختلاف یک امتیاز کوارتر را شروع کردند و بازی نزدیکی را ادامه میدادند که با مصدومیت معصومه اسماعیل زاده،سنتر نامی نو و پرتاب های آزاد بهمن،بهمنی توانستند در چند دقیقه پایانی با نتیجه ۱۸ بر ۹ به سود خود بعنوان تیم برنده زمین را ترک کنند.

دختران نامی نو فردا ساعت ۱۳ به مصاف سینام مشهد میروند.

در دیگر دیدار های این هفته مهرام تهران ۱۱۱بر۲۸ مقابل سینام مشهد و نارسینا تهران ۹۲ بر ۴۸ در مقابل گاز تهران به پیروزی رسیدند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 15 =