ایسنا/اصفهان تیم بسکتبال زنان نامی نو با پیروزی در بازی سوم مرحله رده بندی لیگ برتر مقابل پالایش نفت آبادان بر سکوی سوم ایستاد.

دختران نامی نو در سومین دیدار رده بندی لیگ برتر بسکتبال بانوان با پیروزی ۶۷-۶۰ در مقابل پالایش نفت آبادان به مقام سوم لیگ، دست یافتند.

به گزارش ایسنا، با پیروزی روز گذشته تیم پالایش نفت آبادان در مقابل نامی نو سومین بازی این دو تیم برای معرفی تیم سوم این فصل از لیگ برتر بسکتبال امروز (چهارشنبه ۷ اسفندماه ) در سالن ۱۷ شهریور آبادان و از ساعت ۱۱:۰۰ آغاز شد.

در پایان کوارتر اول نامی نو با برتری به نیکمت خود بازگشت. نامی نو در کوارتر دوم همچنان با برتری به بازی ادامه داد و با اختلاف ۷ امتیاز کوارتر را به سود خود پایان رساند.

با آغاز کوارتر سوم پالایش نفت مصمم بر جبران، پرتاب ها دو و سه امتیازی روی سبد نامی نو انجام داد و در مقایسه با دو کوارتر موفق تر بود و توانست کار را برای نامی نو دشوار سازد تا جایی که در این کوارتر هر دو تیم با کسب ۱۷ امتیاز زمین را ترک کنند. در کوارتر پایانی بازیکنان ۱۰ دقیقه‌ی نفس گیر را تجربه کردند، آبادانی ها با حملات خود اختلاف را کاهش دادند و در دقایق پایانی اختلاف را به یک امتیاز رساندند که نامی نو بازی را مجددا در دست گرفت و با پیروزی دیدار را به پایان رساندند.

دو تیم نامی نو و پالایش نفت آبادان در مرحله رده بندی ۳ دیدار با یکدیگر انجام دادند، شاگردان جعفری در بازی نخست با نتیجه ۷۲-۵۶ در اصفهان به پیروزی رسیدند، در دومین دیدار به میزبانی آبادان این تیم میزبان بود که با نتیجه ۷۲-۶۷ به برتری رسید شتا کار به بازی سوم کشیده شود و در نهایت در بازی سوم، نامی نو با پیروزی ۶۷-۶۰ در شهر آبادان سکوی سوم این فصل از لیگ برتر بسکتبال زنان کشور را به خود اختصاص داد.

مژگان خدادادی با چهل دقیقه بازی به عنوان امتیازآورترین بازیکن این دیدار موفق به کسب ۲۷ امتیاز برای تیم خود شد.

نتایج کوارتر های دیدار:

پالایش نفت آبادان ۱۶-۱۸ نامی نو

پالایش نفت آبادان ۱۵-۲۰ نامی نو

پالایش نفت آبادان ۱۷-۱۷ نامی نو

پالایش نفت آبادان ۱۲-۱۲ نامی نو

انتهای پیام

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + ده =