تیم بسکتبال نامی نو در هفته دهم لیگ برتر بسکتبال بانوان به مصاف تیم گروه بهمن تهران رفت و با وجود بازی خوبی که به نمایش گذاشت با اختلاف ۱ امتیاز تن به شکست داد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه نامی نو ; هفته دهم لیگ برتر بسکتبال بانوان جمعه ۵ دی در سالن آفتاب شهر تهران با برگزاری ۳ دیدار خاتمه یافت.در این هفته از مسابقات تیم های نامی نو و گروه بهمن دو مدعی سرسخت قهرمانی که در دور رفت هم با اختلافی چند امتیازی بازی را به پایان رساندند،بار دیگر  به رقابت با یکدیگر پرداختند و شانه به شانه پرتاب های خود را به ثمر رساندند تا در نهایت گروه بهمن با نتیجه ۴۹-۵۰ به سود خود تمام کند.

دختران نامی نو در حالی به زمین وارد شدند که هم تیمیشان سارا اعتماد را بدلیل مصدومیت همراه نداشتند،با این وجود شروعی خوبی را در مقابل گروه بهمن داشتند و با نتیجه ۱۴-۱۲ اولین کوارتر را با پیروزی ترک کردند.

گروه بهمن که در دور رفت موفق شد بود نامی نو را شکست دهد حالا در اولین کوارتر در مقابل این تیم مغلوب شده بود پس وارد زمین شد تا در دومین ده دقیقه دیدار فرصتی برای جبران بدست آورد،کوارتر دوم هم مانند دیگر کوارتر ها دیداری نفسگیر در جریان بود دو تیم گام به گام جلو میرفتند و حتی برای لحظاتی با امتیاز تساوی ادامه میدادند تا اینکه نامی نو با پرتاب نسرین فلاح این کوارتر را نیز با نتیجه ۱۶-۱۴ پیروز شد.

کوارتر سوم هم با اختلاف کم جریان بازی ادامه داشت،نامی نو سه پرتاب های سه امتیازی داشت و در طرف مقابل بهمن هم پرتاب های موفقیت آمیزی را ثبت میکرد و در اخر ۱۳-۱۴ بهمن اولین کوارتر را در این دیدار به سود خود تمام کرد.

کوارتر چهارم،ده دقیقه سرنوشت ساز بازی با نتیجه ۴۰-۴۳ به سود نامی نو آغاز شد و تا دقایق پایانی برتری خود را حفظ کردند تا اینکه در دقیقه ۷ بهمن موفق شد برتری یک امتیازی بدست آورد و اما روند بازی بسیار سریع و نزدیک بود،در ثانیه های پایانی خطای ۲۴ ثانیه بهمن ثبت و توپ به نامی نو داده شد و فرصتی طلایی برای پیروزی بدست آورد اما پرتاب موفقی نداشت و با اختلاف یک امتیاز بازی را واگذار کرد.

معصومه اسماعیل زاده بهترین بازیکن دیدار برای نامی نو ۱۴امتیاز،۱۰ ریباند و ۲ اسیست به ارمغان آورد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + چهار =