به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، لیگ برتر بسکتبال بانوان از پنج‌شنبه ۱۵ آبان ماه آغاز شد و تیم نامی‌نو تنها نماینده اصفهان در این رقابت‌ها است.

طبق تصمیم نهایی فدراسیون، مسابقات لیگ امسال به صورت متمرکز و با حضور ۱۴ تیم برگزار خواهد شد و تیم‌های شرکت کننده در ۲ گروه به رقابت می‌پردازند.

نامی‌نو اصفهان نیز که در فصل جدید آزاده زمان‌پور را به عنوان سرمربی در اختیار گرفته یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ امسال است.

بسکتبالیست‌های اصفهانی فصل گذشته ۸ بازی را در گروه خود با پیروزی پشت سر گذاشتند و توانستند در گروه الف با ۱۸ امتیاز رتبه دوم را کسب کنند؛ نامی‌نو در مرحله نیمه‌نهایی شکست خورد و در پایان به عنوان سومی لیگ برتر بسکتبال بانوان دست پیدا کرد.

نامی‌نو در فصل جدید اما در اولین بازی خود به مصاف پاز تهران رفت که به دلیل ابتلای زیاد بازیکنان پاز به کرونا و انجام ندادن تست‌های لازم در میدان حاضر نشدند که در نتیجه این دیدار با نتیجه ۲۰ بر صفر به سود اصفهانی‌ها به پایان رسید.

شاگردان زمان‌پور در دومین بازی خود که جمعه ۱۶ آبان ماه برگزار شد در سالن دانشگاه آزاد تهران به مصاف گاز تهران رفتند که با نمایش یک بازی خوب توانستند ۸۸ بر ۳۲ تیم گاز تهران را شکست دهند؛ نامی‌نو با این پیروزی به دومین برد خود در فصل جدید رسید و شروع نسبتا خوبی را از خود ارائه داده است.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ک۲۰/

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 13 =