به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، براساس اعلام فدراسیون بسکتبال قرار بود قرعه‌کشی لیگ بانوان اول مهرماه برگزار شود اما با توجه به اینکه هنوز تعداد تیم‌های شرکت‌کننده مشخص نشده، این زمان تغییر کرده است.

فریده شجاعی نایب‌رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال با اعلام این خبر به فارس گفت: ما منتظر هستیم تا تعداد قطعی تیم‌ها مشخص شود. به همین دلیل تا اول مهر به آنها فرصت دادیم. ۱۵ تیم آمادگی خود را اعلام کرده بودند اما فعلا یک تیم انصراف داده است.

وی افزود: شاید دهم یا پانزدهم مهر قرعه‌کشی را انجام دهیم. ما قرار است یکی دو سالن را هم ببینیم و قرارداد ببندیم که هزینه آن برعهده فدراسیون است. با توجه به اینکه تیم‌ها باید تست کرونا بدهند هزینه‌های زیادی را باید متحمل شوند ما هم در تلاش هستیم با فدراسیون پزشکی صحبت کنیم تا آزمایشگاه‌هایی را معرفی کنند که هزینه‌ها پایین بیاید.

نایب‌رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال در پاسخ به این سوال که آیا لیگ از اول آبان آغاز می‌شود، عنوان کرد: برنامه ما همین است اما هنوز مجوز هم نگرفته‌ایم. اگر حضور ۱۲ تیم هم در لیگ قطعی شود می‌توانیم مسابقات را در ۲ گروه برگزار کنیم به این صورت که گروه‌ها یک هفته در میان ۲ مسابقه انجام دهند.

انتهای پیام/

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + هفت =