نامی نو که به مصاف نارسینا تهران رفته بود در دیداری نزدیک با نتیجه ۷۱بر۷۵ دیدار را واگذار کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه نامی نو ; مصاف تیم های نامی نو و نارسینا تهران در هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال بانوان امروز پنجشنبه ۲۰ آذر ماه در سالن دانشگاه شریف برگزار شد.

نامی نو که بدون در اختیار داشتن تعدادی از بازیکنان اثرگذار خود(سارا اعتماد،ناهیده اسدی و نسرین فلاح) به دیدار با تیمی با بهره مندی از ترکیب کامل و  بازیکن سنتر روس و پوینت گارد آمریکایی خود رفته بود جنگنده وارد میدان شد و با یک پرتاب ۳ امتیازی دیدار را آغاز و با برتری ۲۴بر۲۱ کوارتر اول را به پایان رساند.فاطمه شهریاری،فوروارد نامی نو در دقایق ابتدایی کوارتر اول بود که بدلیل مصدومیت از ناحیه کمر از ادامه دیدار بازماند و بدشانسی های نامی نو را تکمیل کرد.

کوارتر دوم  تیم ها با اختلاف کم از یکدیگر پیش میرفتند و پرتاب های زیادی صورت میگرفت که نارسینا این فرصت را بدست آورد باخت در کوارتر قبل را جبران کند و ۱۹-۱۵ کوارتر را پیروز شود.

در سومین ده دقیقه نامی نو به میدان آمد تا یک امتیاز عقب مانده را جبران کند اما یکاترینا فولادوند بازیکن روس نارسینا با بلوک و ریباند های خود برتری نارسینا را در این کوارتر با نتیجه ۲۲-۱۴ حفظ کرد.

اخرین کوارتر دیدار بازی سریعی در جریان بود،نامی نو در صدد جبران و نارسینا برای حفظ برتری خود تلاش میکرد.نارسینا پرتاب ها را به ثمر میرساند و اختلاف را افزایش میداد  که معصومه اسماعیل زاده با عملکرد خود در دفاع و حملات نامی نو جریان را تغییر داد و کوارتر را با برتری۱۸-۱۳ برای تیم خود به پایان رساند اما برتری در این کوارتر کافی نبود تا نامی نو امتیاز پیروزی در این دیدار را کسب کند.

معصومه اسماعیل زاده با ۲۳امتیاز،۱۲ریباند و ۳ بلاک بهترین بازیکن دیدار بود.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − سه =