سپیده جعفری سرمربی تیم بسکتبال نامی نو اصفهان عملکرد تیمش در فصل گذشته لیگ برتر بسکتبال بانوان را راضی کننده دانست و تأیید کرد تیمش در فصل آینده تغییراتی خواهد داشت.

سپیده جعفری در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس اظهار کرد: کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر بسکتبال در اولین سال حضور در این مسابقات نمی‌تواند نتیجه ناامید کننده‌ای باشد. تیمی شایسته برای قهرمانی بودیم و باید به دنبال اهداف بزرگتری باشیم.

وی افزود: امیدوارم شرایط حضور تیم نامی نو در مسابقات بسکتبال باشگاه‌های آسیا فراهم شود و در این صورت باید تیمی قدرتمند روانه این مسابقات کنیم. سال گذشته در لیگ از تیمی بهره مند بودیم که جز یکی دو بازیکن سایرین از بازیکنان بومی اصفهان بودند. این، توان بسکتبال اصفهان را نشان می‌دهد و همچنان به این قدرت بومی اتکا داریم.

سرمربی جوان نامی نو در پاسخ به این سؤال که آیا نامی نو ۹۸ نسبت به لیگ ۹۷ تغییرات عمده‌ای به خود خواهد دید گفت: با توجه به همان اصل بومی گرایی، تغییرات اساسی نخواهد بود اما در هر صورت ما نیاز به تقویت تیم داریم. تغییرات در فصل جدید اجتناب ناپذیر هستند و جابجایی‌هایی وجود خواهد داشت. ما می‌خواهیم تیم بهتری نسبت به لیگ ۹۷ در اختیار داشته باشیم.

گفتنی است تیم بسکتبال نامی نو اصفهان در لیگ برتر بسکتبال زنان کشور در سال ۹۷ تا فینال پیش رفت اما با شکست برابر دانشگاه آزاد به نایب قهرمانی بسنده کرد.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + یک =