در لیگ برتر بسکتبال بانوان و آقایان تیم‌های نامی‌نو و ذوب‌آهن اصفهان به ترتیب مقابل حریفان به یک پیروزی و باخت دست پیدا کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته دوازدهم لیگ برتر بسکتبال آقایان عصر امروز با ۷ دیدار پیگیری شد که در یکی از این دیدار‌ها تیم ذوب‌آهن اصفهان میزبان اکسون تهران بود و در پایان شکست خورد.

در کوارتر اول بازی سبز‌پوشان با نتیجه ۲۱ بر ۱۳ شکست خوردند، در کوارتر دوم نیز این تیم اکسون بود که بازی بهتری به نمایش گذاشت و با نتیجه ۱۷ بر ۱۵ به برتری رسید تا نیمه اول با نتیجه ۳۸ بر ۲۸ به سود اکسون به پایان رسید.

شاگردان مهران حاتمی در کوارتر سوم نیز نتوانستند نمایش خوبی داشته باشند و با نتیجه ۱۳ بر ۲۴ باختند، کوارتر چهارم نیز با نتیجه ۲۵ بر ۲۴ به سود اکسون به پایان رسید و در پایان این دیدار با نتیجه ۸۷ بر ۶۵ با برتری اکسون همراه بود.

ذوب‌آهن در لیگ برتر بسکتبال با ۴ برد و ۷ باخت و کسب ۱۵ امتیاز در رده دهم جدول رده‌بندی قرار گرفته است؛ اکسون نیز با این برد ۱۸ امتیازی شد و با ۶ پیروزی و ۶ شکست در رده ششم حضور دارد.

پنجمین پیروزی پیاپی نامی‌نو در لیگ بسکتبال بانوان

در هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال بانوان نیز که با برگزاری ۶ دیدار پیگیری شد، تیم‌های نامی‌نو اصفهان و ستاد شرکت ملی گاز به مصاف یکدیگر رفتند که با پیروزی نامی‌نو همراه بود.

نامی‌نو کوارتر اول را با نتیجه ۲۲ بر ۲ قاطعانه به پیروزی رسید اما کوارتر دوم را با نتیجه ۱۴ بر ۱۲ مقابل حریف شکست خورد؛ کوارتر‌های سوم و چهارم اما با نتایج ۱۶ بر ۲ و ۲۰ بر ۱۳ به ترتیب به سود نامی‌نو و ستاد ملی شرکت گاز رقم خورد.

در پایان این دیدار شاگردان سپیده جعفری با نتیجه ۶۳ بر ۳۸ به پیروزی رسیدند و با کسب ۵ برد پیاپی در صدر گروه الف قرار گرفتند؛ ستاد ملی شرکت گاز نیز بدون پیروزی و با ۵ امتیاز در رده آخر این گروه است.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ج۲۰/

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − سه =