ایسنا/اصفهان سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی نو گفت: شرایط به‌گونه‌ای بود که دیر تمرینات را شروع کردیم و با آمادگی نسبی به مصاف پاز، اولین حریفمان در این فصل خواهیم رفت.

سپیده جعفری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طبق برنامه اعلام‌شده از سوی فدراسیون بسکتبال، هفته نخست لیگ برتر از روز پنجشنبه آغاز می‌شود که در اولین بازی میزبان تیم پاز تهران در اصفهان خواهیم بود. نفرات تیم را سعی کردیم بازیکنان فصل گذشته را حفظ کنیم، در کنار آن بازیکنان جوانی هم به تیم اضافه شدند و تنها بازیکن باتجربه‌ای که این فصل به تیم ملحق شده “لوسینه آسودوریان” است که امیدواریم بتواند با توجه به توانمندی که دارد به تیم کمک کند.

وی در خصوص تمرینات و میزان آمادگی تیم نامی نو گفت: با توجه به شرایطی که داشتیم تمرینات را دیر شروع کردیم، البته در این مدت کوتاه تمرینات خوبی را سپری کردیم و بازیکنان تقریباً به آمادگی نسبی برای بازی اول رسیدند. امیدوارم یک استارت قوی بزنیم.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی نو تصریح کرد: با توجه به اینکه تمرینات دیر شروع شد از یکسری برنامه و اهدافی که داشتیم، دور شدیم ولی تمام تلاشمان این است که کاری که باید انجام بدهیم را اجرایی کنیم. مجبور هستیم بازی به بازی جلو برویم، البته تا حدی فکر می‌کنم نسبت به سال گذشته که تجربه اول لیگ برتر را داشتیم راحت باشیم؛ چرا که شناخت بیشتری به دست آوردیم و امیدوارم باقدرت، توان و پتانسیلی که تیم دارد این راه را با موفقیت بگذرانیم.

وی خاطرنشان کرد: تیم پاز سال گذشته نیز با ما همگروه بود، تیمی جوان و با انگیزه بودند، به هر حال آن‌ها هم نسبت به سال گذشته پیشرفت کردند، اما تا مسابقات شروع نشده نمی‌توان نظر قطعی در مورد تیم‌ها داد. ممکن است تغییراتی داشته باشند، ولی با توجه به آنالیز و برنامه‌هایی که داشتیم، فکر می‌کنم بازی خوبی را داشته باشیم.

جعفری با اشاره به تغییر سالن مسابقات از خانه بسکتبال به آرارات، گفت: با توجه به این‌که سالن فصل گذشته از نظر کیفیت کف‌پوش کیفیت خوبی نداشت، در این فصل تمرینات تیم در آرارات برگزار شد و در ادامه با همکاری که دو باشگاه آرارات و نامی نو داشتند در ورزشگاه آرارات میزبان تیم‌هایی در این فصل خواهیم بود.

انتهای پیام

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + هجده =