بازی تیم های نامی نو و پارس آرای شیراز در لیگ برتر فوتسال بانوان به خاطر عدم حضور پارس آرای شیراز در اصفهان لغو شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز جمعه _۲۲آبان‌ماه _ در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان بازی تیم های نامی نو و پارس آرای شیراز به دلیل انصراف تیم پارس آرای شیراز لغو شد که نامی نو ۳ بر صفر  برنده این بازی اعلام شد.

مصطفی زارع مدیر عامل باشگاه پارس آرای شیراز  علت این عدم حضور را  نوعی اعتراض به مسئولین ورزشی شیراز به خاطر تبعیض هایی که در حق دختران این شهر شده، بیان کرد.

میترا چین سری درگفت و گو باخبرنگار ایمنا، در رابطه با لغو بازی اظهار کرد: بچه ها زمانی که برای یک بازی آماده می شوند و آن مسابقه لغو می شود از نظر روانی و فنی بهم می ریزند. یک عده به ما می گفتند پارس آرا برای بازی می آیند برخی می گفتند نمی آیند به همین دلیل ما طبق برنامه پیش رفتیم و همه چیز را برای مسابقه امروز آماده کردیم.

وی افزود: با عدم حضور پارس آرا بازیکنان ما از شرایط مسابقه دور شدند و در شرایطی که ما به بازی نیاز داشتیم لغو این دیدار به ضرر ما شد.
سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی نو با بیان اینکه فدراسیون باید از قبل یک برنامه ریزی دقیق تر انجام دهد، خاطر نشان کرد:  اگر آسیب شناسی انجام دهد در طول لیگ این مشکلات را نخواهیم داشت. بعضی بازی ها دور رفت و برگشت آن متفاوت است زیرا مدام تغییر می کنند که آنالیز برای ما دشوار می شود. فدراسیون باید آسیب شناسی کند تا یک لیگ منظم و منسجم داشته باشیم.

کد خبر ۴۰۰۸۹۶
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − سه =