راحله آرا درگفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص برد انتقام‌گونه تیمش در هفته نهم مسابقات از توپکا بابلسر، اظهار کرد: ما باید ثابت می‌کردیم باخت دور رفت مقابل توپکا به‌خاطر یک اشتباه بود؛ شاید استارت دیرهنگام در ابتدای لیگ و زمان‌بر بودن دستیابی به یک ترکیب خوب در تیم می‌تواند از دلایل این اشتباهات باشد.

وی ادامه داد: خوشحالیم که جذب بازیکنان بومی در نیم‌فصل با موفیقت ما در ادامه رقابت‌ها همراه بود و توانستیم بازیکنان اصفهانی را به عنوان پدیده معرفی کنیم.

آرا با تأکید بر اعتماد به نفس بالای بازیکنانش در طول مسابقات، تصریح کرد: سِت‌های نخست بازی پایاپای بود و حساسیت زیاد بازی مقابل توپکا موجب ایجاد استرس بین بازیکنان شد؛ قطعاً استرس ناشی از کم‌تجربگی بازیکنان بود ولی خوشبختانه کنترل شد و توانستیم پیروز میدان شویم.

سرمربی تیم والیبال بانوان نامی‌نو خاطرنشان کرد: نباید واقعیت جوان بودن تیم نامی‌نو را فراموش کرد؛ هیچ تیمی در ترکیب دوازده نفری تیمش، شش بازیکن متولد دهه هشتاد ندارد.

وی در رابطه با هدف‌گذاری تیم تا پایان فصل، خاطرنشان کرد: برخلاف کم‌تجربگی، علاقه و هیجان بازیکنان دلیل خوبی است تا شاهد تمرین‌زدگی نباشیم و تمرینات شاداب و خوبی برای حضور پرقدرت‌تر در بازی‌های بعدی داشته باشیم.

آرا با بیان اینکه در مسابقات لیگ برتر تنها قهرمان شدن امتیاز محسوب می‌شود و در بین شش تیم، تیم شایسته باید بر سکوی نخست بایستد، اضافه کرد: کسب مقام سوم برای تیم جوانی مثل نامی‌نو مطمئناً لذت‌بخش است. در مجموع مسابقات لیگ برتر والیبال بانوان ایران به اندازه‌ کافی طولانی نیست تا محک خوبی برای همه تیم‌ها باشد.

سرمربی تیم والیبال بانوان نامی‌نو با اشاره به اعتراض اشتباه تیم ذوب آهن نسبت به تعویض تاریخ بازی با پیکان، اظهار کرد: پنجشنبه –چهارم بهمن ماه–از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه در سالن ملت باید به مصاف ذوب آهن برویم و این بازی از حساسیت بالایی برخوردار است؛ از طرفی نامی‌نو به سه امتیاز این بازی نیاز دارد و برای اثبات اینکه روند رو به رشد تیم اتفاقی نیست، احتیاج به حضور پرقدرت در این بازی داریم.

وی اضافه کرد: از طرفی ذوب آهن در کورس قهرمانی با پیکان نیاز دارد تا بهترین عملکرد خود را مقابل ما اجرا کند؛ فکر می‌کنم اعتراض اشتباه تیم ذوب آهن باعث شد تا در این هفته ضمن حساسیت رقابت‌ها مجبور به تقابل دو تیم همشهری باشیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =