شکوفه صفری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم دراصفهان، مشکلات اقتصادی کشور را عامل اصلی عدم تمایل اسپانسرها برای فعالیت در حوزه والیبال بانوان دانست و اظهار داشت: امسال تعداد تیم‌های شرکت‌کننده در سوپرلیگ بانوان نسبت به گذشته کمتر بود که فکر می‌کنم دلیل اصلی آن مشکلات اقتصادی کشور بوده و این مسئله در لیگ آقایان نیز کم کم در حال نمود پیدا کردن است. با این وجود از نظر سطح کیفی می‌توان گفت نسبت به سال گذشته لیگ بهتری داشتیم.

وی درباره عملکرد تیمش در لیگ امسال خاطرنشان کرد: اضافه شدن نامی‌نو به لیگ برتر باعث شد که سایر تیم‌ها لیگ را جدی‌تر گرفته و لیگ از حالت دو قطبی بودن خارج شود. نامی‌نو تیم جوانی بود و در ابتدای فصل کسی انتظار نداشت که به مقام سوم برسد. با تمرینات خوبی که داشتیم، توانستیم در نیم‌فصل دوم نتایج مطلوبی را کسب کنیم.

بازیکن تیم والیبال بانوان نامی‌نو اصفهان درباره راهکارهای موجود برای ارتقای سطح فنی سوپرلیگ والیبال بانوان گفت: چیزی که می‌تواند به تیم ملی کمک کند، داشتن یک لیگ پویا است. باید لیگی منظم و پویا داشته باشیم، تا بتوانیم در تیم ملی نتایج خوبی کسب کنیم و در این زمینه فدراسیون و وزارت ورزش باید کمک کنند. در حال حاضر بازیکنان بسیار خوبی داریم که می‌توانستند در سوپرلیگ بازی کنند، اما به دلیل نبود حمایت اسپانسر و عدم حمایت مالی ترجیح دادند تا در مشاغل دیگری فعالیت کنند.

وی افزود: مانند آقایان حرفه‌ای بازی می‌کنیم و پولی که از این راه به دست می‌آوریم، در واقع همان درآمد اصلی ما است که به وسیله آن هزینه‌های زندگی شخصی‌مان را پرداخت کرده و به همین خاطر باید دریافتی‌هایمان حرفه‌ای باشد تا بتوانیم به صورت تمام وقت در اختیار تیم‌های خود باشیم، اما متأسفانه این اتفاق رخ نمی‌دهد و باید فدراسیون شروع‌کننده این امر باشد. فدراسیون باید باشگاه‌های ریشه‌دار فعال در حوزه مردان را ترغیب کند تا در بخش بانوان نیز فعال شوند.

صفری آینده تیم والیبال نامی‌نو را خوب پیش‌بینی کرد و گفت: قطعاً آینده نامی‌نو درخشان خواهد بود. میانگین سنی بازیکنان این تیم بین ۱۷ تا ۱۸ سال است و تیم ما در ارنج اصلی‌اش بازیکنان متولد سال‌های ۸۰ تا ۸۳ داشته است و این قطعاً در آینده به نفع تیم ملی است.

بازیکن تیم والیبال بانوان نامی‌نو درباره شرایط آینده خود بیان کرد: شرایط من هنوز مشخص نیست. قرارداد من با تیم نامی‌نو یک فصل بود که به پایان رسیده است که فصل آینده نیز همه چیز خوب پیش برود و در خدمت نامی‌نو باشم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =