حمیدرضا دادخواه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، به اخبار پیرامون پیشنهاد هیئت فوتبال استان برای واگذاری امتیاز تیم فوتسال هایپر شاهین‌شهر به باشگاه نامی‌نو واکنش نشان داده و اظهار داشت: در گام نخست اصرار ما بر آن است که خود باشگاه هایپر فعالیت خود در فوتسال  را ادامه دهد، اما متاسفانه با توجه به مشکلات مالی که دارند، نمی‌دانم قادر به تامین شرایط لازم هستند یا خیر.

وی ادامه داد: تاکید ما بر حفظ باشگاه هایپر است، اما با این شرایط فعلی هم نمی‌شود ادامه داد. هایپر مشکلات مالی عدیده‌ای دارد و شرایطش بسیار سخت شده است. از باشگاه‌های دیگر برای حفظ تیم فوتسال هایپر کمک خواسته‌ایم و قصد باشگاه نامی‌نو کمک به هایپر است و تمایلی به خرید سهمیه این باشگاه ندارد.

دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان با تکذیب شائبه دادن پیشنهاد به باشگاه نامی‌نو بری خرید سهمیه تیم فوتسال هایپر شا‌هین‌شهر، گفت: قصد ما حل مشکلات مالی هایپر و حفظ سهمیه این تیم است. اگر خود مسئولان هایپر بتوانند این کار را به انجام برسانند، بسیار عالی خواهد بود و ما نیز هر کمکی که لازم باشد انجام می‌دهیم اما اگر نتوانند، مسئولان هایپر باید فرصت را از دست ندهند و فکری کرده و تصمیم درستی را اتخاذ کنند.

انتهای پیام/۱۷۰/ز

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =