سرمربی تیم سایپا تهران در رابطه با بازی درمقابل نامی نو اظهار کرد: همانطور که پیش بینی می کردیم بازی سختی بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، نیلوفر اردلان سرمربی تیم سایپا تهران در رابطه با بازی درمقابل نامی نو اظهار کرد:  همانطور که پیش بینی می کردیم بازی سختی بود،  با شناختی که نسبت به بازیکنان نامی نو داشتیم پا به میدان گذاشتیم، بازیکنان تمام تاکتیکی که باید اجرا می کردند را خیلی بهتر از چیزی که ما گفتیم به نمایش گذاشتند و نتیجه آن راهم دیدند. خیلی خوشحالم که بدون گل خورده بازی را به پایان رساندیم.

وی با بیان اینکه نامی نو نسبت به فصل پیش تغییرات زیادی را داشته است، تصریح کرد: امروز شاهد درخشش دروازبان نامی نو فرزانه توسلی بودیم که در چند موقعیت دروازه تیمشان را نجات داد. نامی نو به بومی گرایی رو آورده که به نظر من کار درستی است، اگر هر استانی بتواند روی استعداد های شهر خودش سرمایه گذاری کند خیلی خوب است.

سرمربی تیم فوتسال بانوان سایپا در خصوص داوری بازی، خاطر نشان کرد: همیشه گفتم داوران جزئی از جامعه فوتبال و فوتسال هستند که اگر نباشند این ورزش ها شکل نمی گیرد. بازی با یک ساعت تاخیر شروع شد که ربطی به داور نداشت.

اردلان با اشاره به اینکه حواشی در روند بازی تاثیر گذار بود، تاکید کرد: یک ساعت تاخیر در یک بازی فوتسال زیاد است و امیدوارم با تلاش مسئولین استان اصفهان میزبانی ها درست شود زیرا این شهر  همیشه حرفی برای گفتن در ورزش دارد و چنین میزبانی در شان آن ها نیست.

وی در رابطه با هدف گذاری تیم فوتسال بانوان سایپا، گفت: تیم ما متشکل از بازیکنان باتجربه و جوانی است. قصد داریم در رده های بالای جدول باشیم و به هر بازی نگاه فینال داریم که خوشبختانه تا به اینجای کار نتایج خوبی کسب کردیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − هشت =